2020. január 23.
Inkább a szakmai kihívás és nem a pénz motiválja a magyar fiatalokat pályaválasztáskor

Hello Gazdaság

Vevők a magyar cégek az adakozásra

Hello Gazdaság

Vevők a magyar cégek az adakozásra

  • 2018.11.29

A magyar vállalatok csaknem 2/3-a támogat civilszervezeteket, kifejezetten pénzadományt 45%-uk ad – derült ki a Human Dialog és az Emocionális Marketing idei kutatási projektje bemutatóján.

Tovább nőtt a globális lízingpiac

Hello Gazdaság

Tovább nőtt a globális lízingpiac

  • 2019.04.2

Továbbra is Észak-Amerika a legerősebb piac, bár a részesedése a globális piacon 3,1 %-kal csökkent, miközben Európáé 2 %-kal nőtt 2018-ban. No, de mi történik Magyarországon? Itthon az új autók finanszírozása járult hozzá leginkább a piaci növekedéshez, az előző évhez képest 40%-os emelkedés történt.

Egy magyar ötlet meghódította Amerikát

Hello Gazdaság

Egy magyar ötlet meghódította Amerikát

  • 2018.11.11

Az USA-ban/ból hódító, dánok által Budapestre visszahozott, a Hiventures kirakatcégeként működő PanIQ Franchising Inc. minden jel szerint egy arany tojást tojó szabadulószoba-lánc, mely éves szinten egy exit esetén kiemelkedően jelentős hozamot termelhet.

Lehetőséget kapnak a hátrányos helyzetű fodrásztanulók

Hello Gazdaság

Lehetőséget kapnak a hátrányos helyzetű fodrásztanulók

  • 2018.06.27

A Schwarzkopf Professional ASK Akadémia 2018. június 22-én Budapesten is bemutatta legújabb edukációs programját, a világban már sikerrel futó Shaping Futurest. Ez nem a professzionális világmárka egy újabb innovációja, hanem egy egészen új terület, amelynek főszereplői a hátrányos helyzetű fodrásztanulók.